شناخت مواد اولیه دارویی
تاریخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400
نویسنده : polad

 

بطوریکه شایعترین علت نارسایی کلیه در جوامع مختلف راتشکیل می دهد.با توجه به اینکه نقش مهار سیستم رنین-آنژیوتانسین-آلدوسترون (RAAS) در کاهش پیشرفت نفروپاتی دیابتی به اثبات رسیده است, امروزه داروهای انتخابی جهت جلوگیری از پیشرفت نفروپاتی دیابتی داروهای مهار کننده RAAS یعنی ACEI و ARB هستند,که هر کدام RAS را در یک سطح خاصی مهار می کنند. 0/19)شد. نتیجهمهار دو گانه RAAS با ترکیب دو دسته دارویی ACEI و ARB می تواند تاثیر بیشتری نسبت به درمان ACEI به تنهایی داشته باشد که این تاثیر اضافه در این مطالعه به صورت کاهش پروتئینوری مستقل از اثر فشار خون در حد trend toward benefit بدست آمد ولی اثبات این فرضیه که مهار دوگانه RAAS موجب تاثیر بییشتری نسبت به مهار جداگانه آن در کاهش پیشرفت نفروپاتی دیابتی می شود نیاز به کارآزماییهای بالینی گسترده تر و طولانی تر خواهد داشت. وی تاکید کرد: براساس بازخوانی جدید هم مدیرعامل وهم مسوول فنی ماده اولیه ساز دارو باید شخصا متعهد به تامین مواد اولیه برای مصرف داخلی باشند و اگر به تعهدات خود عمل نکردند ما به طرق مختلف بر حسب نوع ماده و تعهدی که دادند و عمل نکردند ابزارهای تنبیهی در نظر گرفته ایم .

مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های نساجی شامل: پشم، نفت خام، پارازایلن، ترفتالیک اسید خالص، مونواتیلن گلایکول می باشد. مدارک مورد نیاز برای صدور ترخیص مواد اولیه آرایشی و بهداشتی و مجوز ورود شامل : ارائه پرفرم، تائیدیه آزمایشگاه، داشتن برگه ثبت سفارش، درخواست وارد کننده به صورت کتبی، چک لیست مجوز ورود تکمیل شود، ارائه موارد مصرفی و کاربردی. طی پیاده سازی و کنترل این دستور العمل ها سطح آموزش و کیفیت مهارت نیروی انسانی بمنظور کارکرد متوازن سخت افزار و نرم افزارهای مولد مطابق چک لیست های دقیق بررسی شده و شرایط لازم برای دستیابی به یک سیستم مدیریت، کنترل و نظارت بر کیفیت تضمین می شود. مواد اولیه با کیفیت، به اندازه مورد نیاز خریداری و وارد چرخه تولید میشود و در انتها، محصولات در بچ سایزهای تعریفشده و بعد از بررسی واحد آزمایشگاه تولید و وارد انبار میشود. چکيده : پیشینه شیوع نفروپاتی دیابتی در جهان رو به افزایش است .

شرکت سایا شیمی پارت با دارا بودن بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تهیه و توزیع مواد اولیه صنایع شیمیایی ، دارویی و غذایی و همچنین عضو رسمی انجمن واردکنندگان مواد شیمیایی و عضو اتحادیه تهیه کنندگان و فروشندگان مواد شیمیایی، با استفاده از تیم فروش متخصص و با تجربه و همچنین سنجش فروش کالا بصورت پرفرمایی در خدمت صنایع کشور عزیزمان می باشد. اما آغاز فعالیت شرکت داروسازی آوه سینا در سال ۷۹ با انجام مطالعات کلینیکی بر روی اولین داروی خوراکی بیماری تالاسمی با نام دفرپیرون با همکاری شرکت اپوتکس کانادا بود که به دنبال آن ماده موثره این دارو در شرکت ارسطو و داروی خوراکی آن در شرکت آوه سینا تولید شد. در بخشنامه ای معاون گمرک کشور به تمام گمرک های سراسر ایران اعلام کرده اند که می توانند بدون ثبت سفارش واردات مواد اولیه و قطعات مورد نیاز برای تولید به مناطق آزاد تجاری، صنعتی و اقتصادی انجام دهند. واردات مواد اولیه شیمیایی از فعالیت های گروه تخصصی بازرگانی طلایه داران تجارت سپاهان می باشد.

که تهیه این مواد اولیه برای کارخانه ها به تنهایی کار بسیار مشکل و وقت گیری است شما می توانید در صورت نیاز برای تهیه مواد اولیه کارخانجات تولید محصولات نساجی می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با گروه تخصصی طلایه داران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. در گذشته تنها داروهای موجود از گیاهان و حیوانات گرفته می شد. مديريت موثر درد بعد از عمـل، در حـال حاضر جزيي از فرآيند جراحي است و نه تنها رنج بيمار، بلكـه مرگ و مير را نيـز كـاهش مـيدهـد و باعـث بهبـود سـريع و ترخيص زودهنگام از بيمارستان، بهبود كيفيت زندگي بيمـار وكاهش هزينه ها ميشود. «برکت» همچنان میتازد سهام گروه دارویی برکت که در ۹روز معاملاتی اخیر تنها دو روز افت قیمت را ثبت کرده است، امروز هم مانند گذشته، معاملاتش را در رنج مثبت آغاز کرد. سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی با اشاره به نبود منابع ارزی لازم برای واردات مواد اولیه تولید دارو، نسبت به پایان یافتن مواد اوکلیه واحدهای داروسازی ایران و قطع تولید و عرضه دارو در کشور در آینده نزدیک هشدار داد.

اطلاعات کاملتر در این لینک




|
امتیاز مطلب : 130
|
تعداد امتیازدهندگان : 40
|
مجموع امتیاز : 40
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید